Το ηλεκτρικό μοντέλο της Mazda αποτελεί μέρος της στρατηγικής της για να ικανοποιήσει τις προσεχείς ευρωπαϊκές απαιτήσεις σε CO₂.


Ξεκινώντας, να υπενθυμίσουμε ότι JATO Dynamics κατέταξε τη Mazda στη 15η θέση μεταξύ των κατασκευαστών και όσον αφορά τη μέση εκπομπή CO2 της γκάμας της για το 2018, με 135,2 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, μειωμένη κατά 4 g από το 2017.

Μέχρι το 2021, οι αριθμοί αυτοί θα πρέπει να περιορίζονται στα 95 γραμμάρια. Η καθυστέρηση αυτή, εξήγησε ο Akira Marumoto, διευθύνων σύμβουλος της Mazda, οφείλεται στην επιτυχία του μεσαίου SUV της εταιρείας, του CX-5 και στην πτώση των πωλήσεων στα μικρότερα μοντέλα της, τα Mazda2 και Mazda3.