Συνάντησα τον Σπύρο Μιχαλοπουλο Σκηνοθέτης με εμπειρία πάνω από 30 χρόνια. Τώρα σκηνοθέτη την “ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ” στον  ΑΝΤΕΝΝΑ! Μια όμορφη χαλαρή κουβέντα με την Δημοσιογράφο μας Βασιλική Δρακοπούλου

Πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με την σκηνοθεσία; 

ΑΠ. Αυτό ξεκίνησε τη δεκαετία το 80 από την Πολωνία και κατέληξε στην Ελλάδα λίγο μετά. Ήταν κάτι που με κυνηγούσε από πολύ μικρός στη Πρέβεζα οπού μεγάλωσα. Έβλεπα και βλέπω πολύ σινεμά και θέατρο. Και αξιώθηκα να κάνω και γω αυτό που ονειρεύτηκα σε ένα βαθμό. Τριανταπέντε  χρόνια σ αυτή την «δουλειά» κατάλαβα ότι τίποτε δεν κερδίζεται αν δεν πάψεις για αυτό και τίποτε δεν σου χαρίζεται.

Ποιες είναι οι επιρροές σου;

ΑΠ. Οι επιρροές μου είναι κατά περιόδους διαφορετικές παρ’όλα αυτά υπάρχουν κάποιες βασικές κολώνες που με κρατάνε. Στο θέατρο παράδειγμα είναι ο Μπεκετ,και ο Τσεχωφ. Στο σινεμά νομίζω οτι ο Ταρκοφκι ο Κισλοφσκι και ο Φελινι με κάνουν ακόμη να πιστεύω ότι το σινεμά είναι καθαρή μαγεία και ευαισθησία. Αυτές είναι οι σταθερές μου και οι αναφορές μου.

Πως βλέπεις το τηλεοπτικό τοπίο;  

ΑΠ. Θολό και δυσλειτουργικό. Από τη μια μεριά έχουμε ένα αμιγώς εμπορικό τοπίο που κατευθύνει τις παράγωγες και από την άλλη μια χαραμάδα δημιουργίας που προσπαθεί να βγει προς τα έξω. Όταν το πρόγραμμα αντιμετωπίζεται σαν καθαρό προϊόν,αυτόματα παύουν οι οποίες καλιτεχνικες ανησυχίες. Έτσι έχουμε μπροστά μας ένα σωρό ίδια reality και άλλα υποπροϊόντα που όμως εμπορικά πετυχαίνουν τον στόχο τους. Άρα δεν μιλάμε για τηλεοπτικό τοπίο άλλα για εμπορικές συμφωνίες που πλασάρουν προϊόντα. Φωτεινές εξαιρέσεις κάποιες παράγωγες στο κανάλι της Βουλής η στην ΕΡΤ που έχουν όμως μηδενική τηλεθέαση.

Πες μας ένα αστείο γεγονός πάνω στην δουλειά σου (ευτράπελο); 

ΑΠ. Είναι πολλά. Αυτό όμως που δεν θα ξεχάσω είναι ότι κάποια στιγμή είχα να γυρίσω μια δολοφονία με πιστόλι,και ο φροντιστής μου έφερε μαχαίρι ζητώντας μου να το «κλέψω».Πριν χρόνια στην Κύπρο. Είναι πολλές οι ωραίες ευτράπελες στιγμές.

Αγαπημένη ταινία; Αγαπημένος ηθοποιός; 

Η Θυσία ,και ο Ερλαντ Γιοζεφσον.

Αγαπημένη ασχολία ή χόμπι; 

Διάβασμα,ζωγραφική και τα ταξίδια.Επίσης συζητήσεις με αγαπημένα πρόσωπα για τα πάντα.

Μια ευχή για το www.fourketa.gr; 

ΑΠ. Εύχομαι σε σας και στους αναγνώστες σας χαρά, γέλια,όμορφα χρόνια,και πάνω απ όλα να σκέφτεται ότι ζούμε μόνο μια φορά..ας είναι όμορφα τουλάχιστον.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

1959: Γεννημένος στην Πρέβεζα

1977: Αποφοίτησε απο το ΚΑ Λύκειο Αθηνών

2014:   Μέλος του Ελληνικου Κεντρου του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου

2014:   Μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Σκηνοθετών

ΣΠΟΥΔΕΣ

1977-1982

Σπουδές στην Ανώτατη Σχολή Σκηνοθεσίας Κινηματογράφου, Θεάτρου και Τηλεόρασης Λοτζ – Πολωνίας.

1984-1987

Απόφοιτος της Κινηματογραφικής σχολής Λυκούργου Σταυράκου.

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ MEΓΑΛΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΤΑΙΝΙΕΣ

2015                “ΛΟΥΝΑ ΜΠΑΡ” σε σεναριο Ειρηνης Λουκάτου.

ΤΑΙΝΙΕΣ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ

1997 : “ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ ΜΟΥ ΣΚΙΑ”  διάρκειας 30 min. για το ΜEGA βασισμένο στά    τραγούδια του Σταμάτη Κραουνάκη για τον Καραγκιόζη

ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΣΕΙΡΕΣ

2018-2019       “ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ” ΑΝΤΕΝΝΑ

2017-2018       “ ΠΑΡΘΕΝΑ ΖΩΗ” ANTENNA

2016-2017       “ H MAMMA ΛΕΙΠΕΙ ΤΑΞΕΙΔΙ ΓΙΑ ΔΟΥΛΙΕΣ “ MEGA CY-STAR

2016-2017       “ ZΩΗ ΜΟΥ “ ΜΕΓΑ ΟΝΕ CY-STAR GR

2014                “EYTYXIAΣ 22” ΣΚΑΙ

2013-2014       “ΤΟ ΜΕΖΕΔΟΠΩΛΕΙΟ” ΣΚΑΙ

2012-2013     “ ΠΟΡΤΑ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΗ” MEGA CY

2011-2012      “ ΠΡΕΜΙΕΡΑ” ANT1 CY

2010- 2011      “ ΓΥΜΝΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ” MEGA CY

2008-2010     “ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ” MEGA

2008               “ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΤΡΕΣ ΚΙ ΑΝΤΡΕΣ”  ALPHA

2005-2008       “ΕΡΩΤΑΣ “ ANT1  670 επ.

2004-2005       “ΒΕΡΑ ΣΤΟ ΔΕΞΙ “ MEGA  200 επ.

ΘΕΑΤΡΟ

2013 ‘ΕΝΑ’ της Ειρήνης Λουκάτου, Θέατρο Ροές, Αθήνα

2012 ‘JORDAN’, Bufini-Reynolds, Λευκωσία

2012 ‘ΡΩΜΑΙΟΣ & ΙΟΥΛΙΕΤΑ’, παρωδία του Ν. Ροντίδη, Λεμεσός

2011 ‘MIA ΠΟΡΤΑ ΕΧΕΙ Η ΖΩΗ’, Κ. Σπαρτιάτης, Λευκωσία

2005 :“ΤΟ ΤΑΒΛΙ” σκηνοθεσία  για το «Θέατρο της Δευτέρας» παραγωγή                       ΜΑΧ Productions για την ΕΤ1

ΑΠΟ Βασιλική Δρακοπούλου

By Βασιλική Δρακοπούλου

Όλα τα gossip και όχι μόνο εδώ στη φουρκέτα. Βασιλική Δρακοπούλου

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *