Γιόγκα για αρχάριους . Πως να αποβάλλουμε το στρες σε 20 λεπτά . 

Από τη μια οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητας , από την άλλη το υπερφορτωμένο μας προγράμμα και σε συνδυασμό με το άγχος μας να τα προλάβουμε ολα σε περιορισμένο χρόνο , φτάνουμε συχνά στο σημείο της εξάντλησης .

Ετσι βρίσκομαστε να ψάχνουμε τρόπους να ξεφύγουμε και να ξεστρεσαριστουμε . Ένας τρόπος είναι και η γυμναστική . Τι γίνετε όμως όταν δεν έχουμε ούτε άπειρο χρόνο , άλλα ούτε και χρήματα για γυμναστήρια ; Η λύση είναι μια και δεν είναι άλλη από το να κάνουμε γιόγκα ! Τι ακριβώς όμως είναι η γιόγκα ; Και ποσό χρόνο χρειάζεται για να έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα ;
Η αρχή της γιόγκα τοποθετείται περίπου στο 5.000 π.Χ  από την Ινδία . Ειναι μια αρχαία επιστήμη και φιλοσοφία , που πλέον αναγνωρίζεται και από την σύγχρονη δυτική  ιατρική .
Αποτελείται από μια σειρά από πρακτικές που βοηθούν των άνθρωπο να μετέλθει σε επίγνωση της αληθινής του φύσης . Αυτές οι πρακτικές ειναι ασκήσεις η στάσεις , αναπνοές , διαλογισμός , μελέτη αρχαίων θεωριών , εφαρμογή των αρχών της γιόγκα και παρατηρήση του εαυτού στην καθημερινότητα .
Η γιογκα θεωρείται μακραν ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να αποβάλουμε το στρες της καθημερινότητας και να νιώσουμε ηρεμία και γαλήνη . Οι ασκήσεις γίνονται άνετα από το σαλόνι του σπιτιού μας η ακόμη και στην εξοχή , η οπου άλλου θελήσουμε. Ακόμη και αν δεν έχουμε πολύ χρόνο , είκοσι μόνο λεπτά την ημέρα αρκουν .
Παρακάτω ο ιδανικός πίνακας για αρχάριους της γιογκα .

Από την Ελένη Λαμπρού.

 

By Βασιλική Δρακοπούλου

Όλα τα gossip και όχι μόνο εδώ στη φουρκέτα. Βασιλική Δρακοπούλου

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *